Değişim ve İade Hizmetimiz

Değişim İşlemi

Hemington online mağazadan satın aldığınız ürünü fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde tüm Hemington mağazalarından değiştirebilir ya da siparişiniz ile birlikte gönderilen "Değişim/İade Formu" nda ilgili alanları doldurup Yurtiçi Kargo-284377411 anlaşma kodu ile tarafımıza gönderebilirsiniz.

Değişim yapacağınız ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde değişim talebiniz onaylanmayabilir. Değişim işlemlerinde ortaya çıkabilecek fiyat farkı tarafınızdan talep edilir veya tarafınıza ücret iadesi yapılır.

İç giyim ve mayo koleksiyonumuzda hijyen kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

İade İşlemi

Hemington online mağazadan satın aldığınız ürünü fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde tüm Hemington mağazalarından iade edebilir ya da siparişiniz ile birlikte gönderilen "Değişim/İade Formu" nda ilgili alanları doldurup Yurtiçi Kargo-284377411 anlaşma kodu ile tarafımıza gönderebilirsiniz.

İade edeceğiniz ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması ve ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde iade talebiniz onaylanmayabilir.

Ürününüz bize ulaştıktan sonra ürün inceleme ekibimiz tarafından kontrol edilir. Üründe herhangi bir zarar gördüğü tespit edilirse iadeniz kabul edilmeyebilir. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) bunların da ürün ile birlikte iade edilmesi zorunludur.

İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu sebeple tarafımıza yapılacak iade gönderiminin ürünü size en başta teslimat yapan kargo firması aracılığı ile gönderilmesi gerekmektedir. İadeniz onaylandığında, 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza, havale ile yaptıysanız ilgili hesabınıza iade edilir. Bu süre iade ettiğiniz ürünün tarafımıza ulaşması ile başlar.

İç giyim ve mayo koleksiyonumuzda hijyen kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır. İade etmek istediğiniz ürünle ilgili aşağıdaki 2 farklı yöntemden birini tercih edebilirsiniz.

a. Online İade İşlemleri

Siparişiniz “teslim edildi”, “kargo hazır” ve “kargoya verildi” durumunda online iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem için, üye girişi yaptıktan sonra Siparişlerim bölümüne tıklayarak ilgili siparişinizi bulabilir ve iade işlemini seçebilirsiniz. Online iade oluşturmak için, teslim edilen siparişlerde, siparişinizin son 30 gün içinde gerçekleşmiş olması gereklidir.

b. Ürün Değişim ve İade Formu

İade etmek istediğiniz ürünü, kargo kutusu ile birlikte gelen "Ürün Değişim ve İade Formu" nda ilgili alanları doldurduktan sonra bize göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. Dilerseniz iletişim sayfasından veya [email protected] e-posta adresinden bize yazarak da iade talebiniz ile ilgili bilgi verebilirsiniz.

Değişim İşlemi

Hemington online mağazadan satın aldığınız ürünü fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde tüm Hemington mağazalarından değiştirebilir ya da siparişiniz ile birlikte gönderilen "Değişim/İade Formu" nda ilgili alanları doldurup Yurtiçi Kargo-284377411 anlaşma kodu ile tarafımıza gönderebilirsiniz.

Değişim yapacağınız ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde değişim talebiniz onaylanmayabilir. Değişim işlemlerinde ortaya çıkabilecek fiyat farkı tarafınızdan talep edilir veya tarafınıza ücret iadesi yapılır.

İç giyim ve mayo koleksiyonumuzda hijyen kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

İade İşlemi

Hemington online mağazadan satın aldığınız ürününüzü fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade edeceğiniz ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması ve ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde iade talebiniz onaylanmayabilir.

Ürününüz bize ulaştıktan sonra ürün inceleme ekibimiz tarafından kontrol edilir. Üründe herhangi bir zarar gördüğü tespit edilirse iadeniz kabul edilmeyebilir. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) bunların da ürün ile birlikte iade edilmesi zorunludur.

İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu sebeple tarafımıza yapılacak iade gönderiminin ürünü size en başta teslimat yapan kargo firması aracılığı ile gönderilmesi gerekmektedir.

İadeniz onaylandığında, 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza, havale ile yaptıysanız ilgili hesabınıza iade edilir. Bu süre iade ettiğiniz ürünün tarafımıza ulaşması ile başlar.

İç giyim ve mayo koleksiyonumuzda hijyen kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır. İade etmek istediğiniz ürünle ilgili aşağıdaki 2 farklı yöntemden birini tercih edebilirsiniz.

a. Online İade İşlemleri

Siparişiniz “teslim edildi”, “kargo hazır” ve “kargoya verildi” durumunda online iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem için, üye girişi yaptıktan sonra Siparişlerim bölümüne tıklayarak ilgili siparişinizi bulabilir ve iade işlemini seçebilirsiniz. Online iade oluşturmak için, teslim edilen siparişlerde, siparişinizin son 30 gün içinde gerçekleşmiş olması gereklidir.

b. Ürün Değişim ve İade Formu

İade etmek istediğiniz ürünü, kargo kutusu ile birlikte gelen "Ürün Değişim ve İade Formu" nda ilgili alanları doldurduktan sonra bize göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. Dilerseniz iletişim sayfasından veya [email protected] e-posta adresinden bize yazarak da iade talebiniz ile ilgili bilgi verebilirsiniz.

İade ve Değişim ile İlgili Sorular

  • Siparişimde Yer Alan Ürünü Nasıl Değişim Yapabilirim?

    Değişim İşlemi

    Hemington online mağazadan satın aldığınız ürünü fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde tüm Hemington mağazalarından değiştirebilir ya da siparişiniz ile birlikte gönderilen "Değişim/İade Formu" nda ilgili alanları doldurup Yurtiçi Kargo-284377411 anlaşma kodu ile tarafımıza gönderebilirsiniz.

    Değişim yapacağınız ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde değişim talebiniz onaylanmayabilir. Değişim işlemlerinde ortaya çıkabilecek fiyat farkı tarafınızdan talep edilir veya tarafınıza ücret iadesi yapılır.

    İç giyim ve mayo koleksiyonumuzda hijyen kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

  • Siparişimdeki Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

    Hemington online mağazadan satın aldığınız ürününüzü fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade edeceğiniz ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması ve ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde iade talebiniz onaylanmayabilir.

    Ürününüz bize ulaştıktan sonra ürün inceleme ekibimiz tarafından kontrol edilir. Üründe herhangi bir zarar gördüğü tespit edilirse iadeniz kabul edilmeyebilir. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) bunların da ürün ile birlikte iade edilmesi zorunludur.

    İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu sebeple tarafımıza yapılacak iade gönderiminin ürünü size en başta teslimat yapan kargo firması aracılığı ile gönderilmesi gerekmektedir.

    İadeniz onaylandığında, 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza, havale ile yaptıysanız ilgili hesabınıza iade edilir. Bu süre iade ettiğiniz ürünün tarafımıza ulaşması ile başlar.

    İç giyim ve mayo koleksiyonumuzda hijyen kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

    İade etmek istediğiniz ürünle ilgili aşağıdaki 2 farklı yöntemden birini tercih edebilirsiniz.

    a. Online İade İşlemleri

    Siparişiniz “teslim edildi”, “kargo hazır” ve “kargoya verildi” durumunda online iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem için, üye girişi yaptıktan sonra Siparişlerim bölümüne tıklayarak ilgili siparişinizi bulabilir ve iade işlemini seçebilirsiniz. Online iade oluşturmak için, teslim edilen siparişlerde, siparişinizin son 30 gün içinde gerçekleşmiş olması gereklidir.

    b. Ürün Değişim ve İade Formu

    İade etmek istediğiniz ürünü, kargo kutsusu ile birlikte gelen "Ürün Değişim ve İade Formu" nda ilgili alanları doldurduktan sonra bize göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. Dilerseniz iletişim sayfasından veya [email protected] e-posta adresinden bize yazarak da iade talebiniz ile ilgili bilgi verebilirsiniz.

  • Satın Aldığım Ürün Kusurlu ise Nasıl Değiştirebilirim?

    Tüm Hemington ürünleri en üst düzey kalite kontrol standartlarında üretilmiştir. Hemington online mağazadan satın almış olduğunuz üründe herhangi bir sorun tespit etmeniz halinde halinde; ürününüzü incelenmek üzere faturanızla beraber, bize gönderebilirsiniz. Ürününüz incelendikten sonra tarafınıza bilgi verilecektir. İnceleme sonucuna göre; ürününüzde kusur tespit edilmesi halinde ürününüzü iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz. Kullanıcı hatasına bağlı olduğu tespit edilen kusurlarla ilgili ürün değişimi veya iade yapılamamaktadır.

  • Satın Aldığım Ürünü Kaç Kez Değişim Yapabilirim?

    Siparişinizi oluşturduğunuz tarih itibariyle aynı ürün ile ilgili 30 gün içinde 2 defa değişim hakkınız bulunmaktadır.

  • İade ve Değişim İçin Ürünü Hangi Adrese Göndermeliyim?

    Online mağazamızdan yapmış olduğunuz alışverişlerinizde iade & değişimleriniz için

    Ürün iade/değişim adresi:

    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş.

    Mehmet Nesih Özmen Mah. Meşe Sok. No:16 Merter / İstanbul / Türkiye

    UPS Kargo Gönderi Kodu: 894V5A 

    Yurtiçi Kargo - Gönderi Kodu: 284 377 411



İade ve Değişim ile İlgili Sorular
  • Siparişimde Yer Alan Ürünü Nasıl Değişim Yapabilirim?

    Değişim İşlemi

    Hemington online mağazadan satın aldığınız ürünü fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde tüm Hemington mağazalarından değiştirebilir ya da siparişiniz ile birlikte gönderilen "Değişim/İade Formu" nda ilgili alanları doldurup Yurtiçi Kargo-284377411 anlaşma kodu ile tarafımıza gönderebilirsiniz.

    Değişim yapacağınız ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde değişim talebiniz onaylanmayabilir. Değişim işlemlerinde ortaya çıkabilecek fiyat farkı tarafınızdan talep edilir veya tarafınıza ücret iadesi yapılır.

    İç giyim ve mayo koleksiyonumuzda hijyen kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

  • Siparişimdeki Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

    Hemington online mağazadan satın aldığınız ürününüzü fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade edeceğiniz ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması ve ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde iade talebiniz onaylanmayabilir.

    Ürününüz bize ulaştıktan sonra ürün inceleme ekibimiz tarafından kontrol edilir. Üründe herhangi bir zarar gördüğü tespit edilirse iadeniz kabul edilmeyebilir. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) bunların da ürün ile birlikte iade edilmesi zorunludur.

    İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu sebeple tarafımıza yapılacak iade gönderiminin ürünü size en başta teslimat yapan kargo firması aracılığı ile gönderilmesi gerekmektedir.

    İadeniz onaylandığında, 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza, havale ile yaptıysanız ilgili hesabınıza iade edilir. Bu süre iade ettiğiniz ürünün tarafımıza ulaşması ile başlar.

    İç giyim ve mayo koleksiyonumuzda hijyen kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

    İade etmek istediğiniz ürünle ilgili aşağıdaki 2 farklı yöntemden birini tercih edebilirsiniz.

    a. Online İade İşlemleri

    Siparişiniz “teslim edildi”, “kargo hazır” ve “kargoya verildi” durumunda online iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem için, üye girişi yaptıktan sonra Siparişlerim bölümüne tıklayarak ilgili siparişinizi bulabilir ve iade işlemini seçebilirsiniz. Online iade oluşturmak için, teslim edilen siparişlerde, siparişinizin son 30 gün içinde gerçekleşmiş olması gereklidir.

    b. Ürün Değişim ve İade Formu

    İade etmek istediğiniz ürünü, kargo kutsusu ile birlikte gelen "Ürün Değişim ve İade Formu" nda ilgili alanları doldurduktan sonra bize göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. Dilerseniz iletişim sayfasından veya [email protected] e-posta adresinden bize yazarak da iade talebiniz ile ilgili bilgi verebilirsiniz.

  • Satın Aldığım Ürün Kusurlu ise Nasıl Değiştirebilirim?

    Tüm Hemington ürünleri en üst düzey kalite kontrol standartlarında üretilmiştir. Hemington online mağazadan satın almış olduğunuz üründe herhangi bir sorun tespit etmeniz halinde halinde; ürününüzü incelenmek üzere faturanızla beraber bize gönderebilirsiniz. Ürününüz incelendikten sonra tarafınıza bilgi verilecektir. İnceleme sonucuna göre; ürününüzde kusur tespit edilmesi halinde ürününüzü iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz. Kullanıcı hatasına bağlı olduğu tespit edilen kusurlarla ilgili ürün değişimi veya iade yapılamamaktadır.

  • Satın Aldığım Ürünü Kaç Kez Değişim Yapabilirim?

    Siparişinizi oluşturduğunuz tarih itibariyle aynı ürün ile ilgili 2 defa değişim hakkınız bulunmaktadır.

  • İade ve Değişim İçin Ürünü Hangi Adrese Göndermeliyim?

    İade veya değişim yapmak istediğiniz ürününüzü Yurtiçi Kargo ile aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.

    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş.

    Mehmet Nesih Özmen Mah. Meşe Sok. No:16
    Merter / İstanbul / Türkiye

    Yurtiçi Kargo Kodu: 284 377 411 




T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.