Sıkça Sorulan Sorular

Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için iletişim formunu kullanabilirsiniz. Keyifli alışverişler dileriz.


Hemington Ürünleri ile İlgili Sorular
  • Hemington Diğer Markalardan Neden Farklıdır?

    Hemington ürünlerinin tamamında yalnızca en kaliteli tamamen doğal iplikler kullanılır. Tüm ürünler insana ve doğaya saygı ile üretilmiş pamuk, yün, ipek, kaşmir gibi elyaflar ile üretilir. Hemington ürünlerinde kullanılan düğme, logo gibi aksesuarlar da sedef gibi doğal materyallerden üretilir. Hemington'ı diğer markalardan ayıran en önemli özelliği doğallığıdır.

    Bazı ürünlerde, ürünün özelliği gereği kullanılması zorunlu olan sentetik kumaşlar olabilir (örneğin montlarda kullanılan rüzgar koruyucu kumaşlar gibi). Böyle durumlarda da ürünün tüm içeriği ayrıntılı olarak yıkama talimatlarında belirtilir.

  • Hemington Ürünlerinde Kullanılan İplikler Nereden Geliyor?

    Hemington trikoları, dünyanın farklı bölgelerinden gelen, en kaliteli ipliklerden örülür. Trikolarda kullanılan tüylenmeme özelliğine sahip Giza pamuk ipliği Mısır'dan, Woolmark sertifikalı merino ipliği dünyanın en kaliteli yününe sahip koyunların yetiştiği Avustralya'dan, saf kaşmir ipliği Himalayalar'ın ünlü keçi çiftliklerinden, ipek elyafı ipeğin ülkesi Çin'den gelir, ve tamamı İtalya'da yüzyıllık uzmanlığa sahip tesislerde işlenir.

    Dünya'nın en kaliteli kumaş üreticilerinden biri olan Türkiye'nin saf pamuk kumaşları ise, Hemington t-shirt, gömlek ve pantolon koleksiyonlarına hayat verir. 

  • Hemington Ürünleri Nerede Üretiliyor?

    Hemington trikolarının tamamı Türkiye'de markanın dünya standartlarındaki kendi tesislerinde üretilir. T-shirt, gömlek ve pantolonlar yine Türkiye'de alanında uzman tesislerde üretilir. Hemington ürünlerinin ince detayları ustalık ve el emeği ile işlenir. Hemington ürünlerinin üretildiği tesislerinin tamamı uluslararası iş sağlığı ve güvenliği sertifikalarına sahiptir. 

    Hemington ürünlerinin hiçbiri Hindistan, Pakistan, Vietnam, Bangladeş, Güney Amerika, Afrika gibi kontrolsüz işçiliğin olduğu bölgelerden ithal edilmez. 

  • Hemington Ürünlerinin Kalıpları Nasıldır?

    Hemington ürünlerinin normal ve slim olmak üzere iki ayrı kalıpta üretilmektedir. Ürünlerin kalıpları gün boyu konforlu bir kullanım sağlaması için bir çok kez canlı ve cansız mankenler ile test edilir. 

    Tüm ürünlerin detaylı ölçü tabloları, görsellerdeki mankenlerin ölçüleri ile birlikte ürün sayfalarında yer almaktadır. Buna rağmen online mağazamızdan satınalmış olduğunuz ürünü bedeninin uygun olmaması halinde 30 gün içerisinde ücretsiz olarak değiştirebilirsiniz. 

  • Hemington Ürünleri Nasıl Temizlenmelidir?

    Hemington ürünleri uluslararası standartlardaki kalite testlerinden geçerek üretilir. Tüm ürünler özel olarak hazırlanan detaylı yıkama kartları ile sunulur. Ürünlerin uzun ömürlü olması için kartlardaki yıkama talimatlarına uyulması önerilir. 

    Hemington ürününüzün bakımı ve yıkaması ile ilgili her türlü sorunuzda bize 0850 495 0850 numaralı müşteri temsilciliği hattımızdan ulaşmanızı rica ederiz. 

  • Hemington Ürünlerinin Fiyat Politikası Nasıldır?

    Hemington, en kaliteli ürünü ulaşılabilir fiyat politikası ile tüketiciye sunar.

    Hemington ürünlerinde dünyanın en kaliteli iplik ve kumaşları kullanılır. Ürünlerde kullanılan malzemeler doğaldır. Tüm ürünler markanın Türkiye'deki uluslararası standartlara sahip tesislerinde üretilir. Hemington, uzmanlığını, ürün ve hizmet kalitesini tüketicileri ile en doğru fiyatta buluşturmayı ilke edinmiştir. 

Sipariş ile İlgili Sorular
  • Hemington Online Mağaza’dan Nasıl Alışveriş Yapabilirim?

    Online mağazamıza üye olduktan sonra, satın almak istediğiniz ürünü ‘SEPETE EKLE’ butonundan ekleyip, ‘SEPETE GİT’ butonu ile satın alma bölümüne tıklayarak; devamında fatura, ödeme ve teslimat bilgilerinizi girerek siparişinizi oluşturabilirsiniz.

  • Sipariş Oluştururken Hata Alıyorum Ne Yapmalıyım?

    Siparişinizi oluştururken herhangi bir sorunla karşılaşmanız durumunda 0850 495 0 850 no’lu telefondan bizi arayarak veya info@hemington.com.tr adresine mail atarak müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. En kısa sürede size yardımcı olunacaktır.

  • Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

    Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. Bunun için iletişim formundan bize ulaşmanız yeterlidir.

Ödeme ile İlgili Sorular
  • Hemington Online Mağaza’daki Ödeme Şekilleri Nelerdir?

    Kredi kartı ve havale yoluyla siparişinizin ödemesini yapabilirsiniz.

  • Havale Yoluyla Ödeme Yapmak İstiyorum, Hesap Bilgileriniz Nedir?

    Yapı Kredi Bankası Merter Tekstil Merkezi - Hesap No: 81461602 –
    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş. (IBAN: TR36 0006 7010 0000 0081 4616 02)

    Ingbank Topkapı Ticari - Hesap No: 10629039MT1-  
    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş (IBAN: TR73 0009 9010 6290 3900 1000 01)

  • Hemington Online Mağaza’da hangi kredi kartlarını kullanabilirim ve hangilerine taksit yapıyorsunuz?

    Hemington online mağazadan yapacağınız tüm alışverişlerinizde Bonus, World, Maximum, CardFinans, Axess ve Paraf kredi kartlarına 6 takside kadar vade farksız taksitli ödeme seçeneğini kullanabiliriz. Dilerseniz diğer tüm kartlarla tek çekim alışveriş yapabilirsiniz.

  • Hemington.com.tr Sitesi Güvenli Bir Site mi?

    Tüm kredi kartı işlemleri ve onayları tarafımızdan değil, ilgili bankanız ile aranızda online “3D secure” olarak gerçekleşmektedir. Kredi kartı numarası, güvenlik kodu ve şifresi gibi bilgiler Hemington tarafında görülmez ve kaydedilmez. Güvenli alışveriş ve kişisel bilgilerin gizliliği ilkesi doğrultusunda alt yapısı oluşturulan hemington.com.tr, başta SSL teknolojisi ve 3D secure olmak üzere ileri düzey iletişim protokolleri ile çalışmaktadır.

  • Hediye Çekimi Nasıl Kullanabilirim?

    Geçerli hediye çekiniz var ise bunu kullanmak için hemington.com.tr’den alışveriş yaparken satın almak istediğiniz ürününüzü sepetinize ekledikten sonra İNDİRİM KUPONU butonundan hediye kuponunuzun kodunu yazıp, UYGULA butonuna tıklayarak hediye çekinizi kullanabilirsiniz.

  • İndirimli Ürünlerde Hediye Çekimi Kullanabiliyor muyum?

    Hediye çekleri yalnızca sezon ürünlerinde kullanılabilmektedir.

Teslimat ve Kargo ile İlgili Sorular
  • Siparişim Ne Zaman Kargoya Teslim Edilecek?

    Satın aldığınız ürünler, saat 16:00’ya kadar verilen siparişler için, mücbir sebepler hariç aynı iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Saat 16:00'dan sonra verilen siparişler bir sonraki iş günü kargoya verilecektir. Kampanya dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.

    Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza kargo takip numaranızı içeren e-posta gönderilecektir. Kargonuzun teslimat süresi bulunduğunuz ile ve ilçeye bağlı olarak 1 ile 3 iş günü arasında değişmektedir.

  • Siparişimde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

    Siparişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır.

  • Siparişim Ne Zaman Ulaşır?

    Teslimat süresi bulunduğunuz ile ve ilçeye bağlı olarak 24 saat ile 96 saat arasında değişmektedir.

  • Yurtdışına Sipariş Gönderiminiz Var mı?

    Yurtdışına gönderimimiz şimdilik yoktur.

İade ve Değişim ile İlgili Sorular
  • Siparişimde Yer Alan Ürünü Nasıl Değişim Yapabilirim?

    Aldığınız ürününüzü fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 Ay) içerisinde faturanız ile aynı tutarda başka bir ürün ile değişim yapabilirsiniz. İade ve değişim sürecini başlatmak için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Bu amaçla buradan ürün iade formunu indirip, doldurup bize iletebilir ya da iletişim formunu doldurabilir ( www.hemington.com.tr/iletisim ) veya info@hemington.com.tr adresinden bize yazabilirsiniz. Değişim yapacağınız ürününüzün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekiyor. Aksi halde değişim onaylanmayabilir.

    Hemington online mağazadan almış olduğunuz ürünleri yukarıdaki şartlar çerçevesinde Hemington mağazalarından da değiştirebilirsiniz.

  • Siparişimdeki Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

    Satın almış olduğunuz ürünü, fatura tarihinden itibaren 14 gün içerisinde; ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş ve kullanılmamış olması koşuluyla iade edebilirsiniz. İade edilen ürünlerin etiketlerinin, logolarının ve diğer aksesuarlarının zarar görmemiş olması gerekiyor. Ürünler ekibimiz tarafından kontrol edildikten sonra zarar gördüğü tespit edilirse iadeniz kabul edilmeyebilir. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) iade edilmesi zorunludur. İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Size teslimat yapan kargo firması (Yurtiçi Kargo) aracılığı ile iade gönderimini yapmanız gerekir. Farklı kargo firmaları aracılığıyla gönderilen ürünler kabul edilmeyecektir. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza, havale ile yaptıysanız ilgili hesabınıza iade edilir. Bu süre Hemington’un iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.

  • Satın Aldığım Ürün Kusurlu ise Nasıl Değiştirebilirim?

    Tüm Hemington ürünleri en üst düzey kalite kontrol standartlarında üretilmiştir. Hemington online mağazadan satın almış olduğunuz üründe herhangi bir sorun tespit etmeniz halinde halinde; ürününüzü incelenmek üzere faturanızla beraber, bize gönderebilirsiniz. Ürününüz incelendikten sonra tarafınıza bilgi verilecektir. İnceleme sonucuna göre; ürününüzde kusur tespit edilmesi halinde ürününüzü iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz. Kullanıcı hatasına bağlı olduğu tespit edilen kusurlarla ilgili ürün değişimi veya iade yapılamamaktadır.

    Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerde bir kusur tespit edilirse mağazamızla iletişime geçilmesi gerekmektedir. Online mağazadan sadece online alışverişler için hizmet verilmektedir.

  • Satın Aldığım Ürünü Kaç Kez Değişim Yapabilirim?

    Siparişinizi oluşturduğunuz tarih itibariyle aynı ürün ile ilgili 30 gün içinde 2 defa değişim hakkınız bulunmaktadır.

  • İade ve Değişim İçin Ürünü Hangi Adrese Göndermeliyim?

    İade veya değişim yapmak istediğiniz ürününüzü Yurtiçi Kargo ile aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz. 

    Yurtiçi Kargo Kodu: 284 377 411 Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş. belirtip göndermenizi rica ederiz.

    Ürün iade/değişim adresi:

    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş.

    Savaş Caddesi Karadal Sokak No:22 34173 Merter / İstanbul / Türkiye






Sıkça Sorulan Sorular

Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için iletişim formunu kullanabilirsiniz. Keyifli alışverişler dileriz.


Hemington Ürünleri ile İlgili Sorular
  • Hemington Diğer Markalardan Neden Farklıdır?

    Hemington ürünlerinin tamamında yalnızca en kaliteli tamamen doğal iplikler kullanılır. Tüm ürünler insana ve doğaya saygı ile üretilmiş pamuk, yün, ipek, kaşmir gibi elyaflar ile üretilir. Hemington ürünlerinde kullanılan düğme, logo gibi aksesuarlar da sedef gibi doğal materyallerden üretilir. Hemington'ı diğer markalardan ayıran en önemli özelliği doğallığıdır.

    Bazı ürünlerde, ürünün özelliği gereği kullanılması zorunlu olan sentetik kumaşlar olabilir (örneğin montlarda kullanılan rüzgar koruyucu kumaşlar gibi). Böyle durumlarda da ürünün tüm içeriği ayrıntılı olarak yıkama talimatlarında belirtilir.

  • Hemington Ürünlerinde Kullanılan İplikler Nereden Geliyor?

    Hemington trikoları, dünyanın farklı bölgelerinden gelen, en kaliteli ipliklerden örülür. Trikolarda kullanılan tüylenmeme özelliğine sahip Giza pamuk ipliği Mısır'dan, Woolmark sertifikalı merino ipliği dünyanın en kaliteli yününe sahip koyunların yetiştiği Avustralya'dan, saf kaşmir ipliği Himalayalar'ın ünlü keçi çiftliklerinden, ipek elyafı ipeğin ülkesi Çin'den gelir, ve tamamı İtalya'da yüzyıllık uzmanlığa sahip tesislerde işlenir.

    Dünya'nın en kaliteli kumaş üreticilerinden biri olan Türkiye'nin saf pamuk kumaşları ise, Hemington t-shirt, gömlek ve pantolon koleksiyonlarına hayat verir. 

  • Hemington Ürünleri Nerede Üretiliyor?

    Hemington trikolarının tamamı Türkiye'de markanın dünya standartlarındaki kendi tesislerinde üretilir. T-shirt, gömlek ve pantolonlar yine Türkiye'de alanında uzman tesislerde üretilir. Hemington ürünlerinin ince detayları ustalık ve el emeği ile işlenir. Hemington ürünlerinin üretildiği tesislerinin tamamı uluslararası iş sağlığı ve güvenliği sertifikalarına sahiptir. 

    Hemington ürünlerinin hiçbiri Hindistan, Pakistan, Vietnam, Bangladeş, Güney Amerika, Afrika gibi kontrolsüz işçiliğin olduğu bölgelerden ithal edilmez. 

  • Hemington Ürünlerinin Kalıpları Nasıldır?

    Hemington ürünlerinin normal ve slim olmak üzere iki ayrı kalıpta üretilmektedir. Ürünlerin kalıpları gün boyu konforlu bir kullanım sağlaması için bir çok kez canlı ve cansız mankenler ile test edilir. 

    Tüm ürünlerin detaylı ölçü tabloları, görsellerdeki mankenlerin ölçüleri ile birlikte ürün sayfalarında yer almaktadır. Buna rağmen online mağazamızdan satınalmış olduğunuz ürünü bedeninin uygun olmaması halinde 30 gün içerisinde ücretsiz olarak değiştirebilirsiniz. 

  • Hemington Ürünleri Nasıl Temizlenmelidir?

    Hemington ürünleri uluslararası standartlardaki kalite testlerinden geçerek üretilir. Tüm ürünler özel olarak hazırlanan detaylı yıkama kartları ile sunulur.  Ürünlerin uzun ömürlü olması için kartlardaki yıkama talimatlarına uyulması önerilir. 

    Hemington ürününüzün bakımı ve yıkaması ile ilgili her türlü sorunuzda bize 0850 495 0850 numaralı müşteri temsilciliği hattımızdan ulaşmanızı rica ederiz. 

  • Hemington Ürünlerinin Fiyat Politikası Nasıldır?

    Hemington, en kaliteli ürünü ulaşılabilir fiyat politikası ile tüketiciye sunar.

    Hemington ürünlerinde dünyanın en kaliteli iplik ve kumaşları kullanılır. Ürünlerde kullanılan malzemeler doğaldır. Tüm ürünler markanın Türkiye'deki uluslararası standartlara sahip tesislerinde üretilir. Hemington, uzmanlığını, ürün ve hizmet kalitesini tüketicileri ile en doğru fiyatta buluşturmayı ilke edinmiştir. 

Sipariş ile İlgili Sorular
  • Hemington Online Mağaza’dan Nasıl Alışveriş Yapabilirim?

    Online mağazamıza üye olduktan sonra, satın almak istediğiniz ürünü ‘SEPETE EKLE’ butonundan ekleyip, ‘SEPETE GİT’ butonu ile satın alma bölümüne tıklayarak; devamında fatura, ödeme ve teslimat bilgilerinizi girerek siparişinizi oluşturabilirsiniz.

  • Sipariş Oluştururken Hata Alıyorum Ne Yapmalıyım?

    Siparişinizi oluştururken herhangi bir sorunla karşılaşmanız durumunda 0850 495 0 850 no’lu telefondan bizi arayarak veya info@hemington.com.tr adresine mail atarak müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. En kısa sürede size yardımcı olunacaktır.

  • Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

    Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. Bunun için iletişim formundan bize ulaşmanız yeterlidir.

Ödeme ile İlgili Sorular
  • Hemington Online Mağaza’daki Ödeme Şekilleri Nelerdir?

    Kredi kartı ve havale yoluyla siparişinizin ödemesini yapabilirsiniz.

  • Havale Yoluyla Ödeme Yapmak İstiyorum, Hesap Bilgileriniz Nedir?

    Yapı Kredi Bankası Merter Tekstil Merkezi - Hesap No: 81461602 –
    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş. (IBAN: TR36 0006 7010 0000 0081 4616 02)

    Ingbank Topkapı Ticari - Hesap No: 10629039MT1-  
    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş (IBAN: TR73 0009 9010 6290 3900 1000 01)

  • Hemington Online Mağaza’da hangi kredi kartlarını kullanabilirim ve hangilerine taksit yapıyorsunuz?

    Hemington online mağazadan yapacağınız tüm alışverişlerinizde Bonus, World, Maximum, CardFinans, Axess ve Paraf kredi kartlarına 6 takside kadar vade farksız taksitli ödeme seçeneğini kullanabiliriz. Dilerseniz diğer tüm kartlarla tek çekim alışveriş yapabilirsiniz.

  • Hemington.com.tr Sitesi Güvenli Bir Site mi?

    Tüm kredi kartı işlemleri ve onayları tarafımızdan değil, ilgili bankanız ile aranızda online “3D secure” olarak gerçekleşmektedir. Kredi kartı numarası, güvenlik kodu ve şifresi gibi bilgiler Hemington tarafında görülmez ve kaydedilmez. Güvenli alışveriş ve kişisel bilgilerin gizliliği ilkesi doğrultusunda alt yapısı oluşturulan hemington.com.tr, başta SSL teknolojisi ve 3D secure olmak üzere ileri düzey iletişim protokolleri ile çalışmaktadır.

  • Hediye Çekimi Nasıl Kullanabilirim?

    Geçerli hediye çekiniz var ise bunu kullanmak için hemington.com.tr’den alışveriş yaparken satın almak istediğiniz ürününüzü sepetinize ekledikten sonra İNDİRİM KUPONU butonundan hediye kuponunuzun kodunu yazıp, UYGULA butonuna tıklayarak hediye çekinizi kullanabilirsiniz.

  • İndirimli Ürünlerde Hediye Çekimi Kullanabiliyor muyum?

    Hediye çekleri yalnızca sezon ürünlerinde kullanılabilmektedir.

Teslimat ve Kargo ile İlgili Sorular
  • Siparişim Ne Zaman Kargoya Teslim Edilecek?

    Satın aldığınız ürünler, saat 16:00’ya kadar verilen siparişler için, mücbir sebepler hariç aynı iş günü içerisinde kargoya verilecektir. Saat 16:00'dan sonra verilen siparişler bir sonraki iş günü kargoya verilecektir. Kampanya dönemlerinde yaşanan yoğunluk nedeniyle teslimat süresi ve koşulları değişkenlik gösterebilir.

    Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza kargo takip numaranızı içeren e-posta gönderilecektir. Kargonuzun teslimat süresi bulunduğunuz ile ve ilçeye bağlı olarak 1 ile 3 iş günü arasında değişmektedir.

  • Siparişimde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

    Siparişlerinizde kargo ücreti alınmamaktadır.

  • Siparişim Ne Zaman Ulaşır?

    Teslimat süresi bulunduğunuz ile ve ilçeye bağlı olarak 24 saat ile 96 saat arasında değişmektedir.

  • Yurtdışına Sipariş Gönderiminiz Var mı?

    Yurtdışına gönderimimiz şimdilik yoktur.

İade ve Değişim ile İlgili Sorular
  • Siparişimde Yer Alan Ürünü Nasıl Değişim Yapabilirim?

    Aldığınız ürününüzü fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 Ay) içerisinde faturanız ile aynı tutarda başka bir ürün ile değişim yapabilirsiniz. İade ve değişim sürecini başlatmak için bizimle iletişime geçmeniz gerekmektedir. Bu amaçla buradan ürün iade formunu indirip, doldurup bize iletebilir ya da iletişim formunu doldurabilir ( www.hemington.com.tr/iletisim ) veya info@hemington.com.tr adresinden bize yazabilirsiniz. Değişim yapacağınız ürününüzün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekiyor. Aksi halde değişim onaylanmayabilir.

    Hemington online mağazadan almış olduğunuz ürünleri yukarıdaki şartlar çerçevesinde Hemington mağazalarından da değiştirebilirsiniz.

  • Siparişimdeki Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

    Satın almış olduğunuz ürünü, fatura tarihinden itibaren 14 gün içerisinde; ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş ve kullanılmamış olması koşuluyla iade edebilirsiniz. İade edilen ürünlerin etiketlerinin, logolarının ve diğer aksesuarlarının zarar görmemiş olması gerekiyor. Ürünler ekibimiz tarafından kontrol edildikten sonra zarar gördüğü tespit edilirse iadeniz kabul edilmeyebilir. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) iade edilmesi zorunludur. İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Size teslimat yapan kargo firması (Yurtiçi Kargo) aracılığı ile iade gönderimini yapmanız gerekir. Farklı kargo firmaları aracılığıyla gönderilen ürünler kabul edilmeyecektir. İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza, havale ile yaptıysanız ilgili hesabınıza iade edilir. Bu süre Hemington’un iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.

  • Satın Aldığım Ürün Kusurlu ise Nasıl Değiştirebilirim?

    Tüm Hemington ürünleri en üst düzey kalite kontrol standartlarında üretilmiştir. Hemington online mağazadan satın almış olduğunuz üründe herhangi bir sorun tespit etmeniz halinde halinde; ürününüzü incelenmek üzere faturanızla beraber, bize gönderebilirsiniz. Ürününüz incelendikten sonra tarafınıza bilgi verilecektir. İnceleme sonucuna göre; ürününüzde kusur tespit edilmesi halinde ürününüzü iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz. Kullanıcı hatasına bağlı olduğu tespit edilen kusurlarla ilgili ürün değişimi veya iade yapılamamaktadır.

    Mağazalarımızdan satın alınan ürünlerde bir kusur tespit edilirse mağazamızla iletişime geçilmesi gerekmektedir. Online mağazadan sadece online alışverişler için hizmet verilmektedir.

  • Satın Aldığım Ürünü Kaç Kez Değişim Yapabilirim?

    Siparişinizi oluşturduğunuz tarih itibariyle aynı ürün ile ilgili 30 gün içinde 2 defa değişim hakkınız bulunmaktadır.

  • İade ve Değişim İçin Ürünü Hangi Adrese Göndermeliyim?

    İade veya değişim yapmak istediğiniz ürününüzü Yurtiçi Kargo ile aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.

    Yurtiçi Kargo Kodu: 284 377 411 Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş. belirtip göndermenizi rica ederiz.

    Ürün iade/değişim adresi:

    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş.

    Savaş Caddesi Karadal Sokak No:22 34173 Merter / İstanbul / Türkiye




T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.