Sıkça Sorulan Sorular

Sıkça Sorulan Sorular

Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için iletişim formunu kullanabilirsiniz. Keyifli alışverişler dileriz.

Teslimat ve Kargo İle İlgili Sorular
  • Siparişim Ne Zaman Kargoya Teslim Edilecek?

    Satın aldığınız ürünler, saat 15:00'a kadar verilen siparişler için, yoğun kampanya dönemleri ve mücbir sebepler hariç aynı iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.

    Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza kargo takip numaranızı içeren bir e-posta gönderilecektir. Kargonuzun teslimat süresi bulunduğunuz il ve ilçeye bağlı olarak; siparişinizin kargoya teslim edilmesini takip eden 1 ile 4 iş günü arasında değişmektedir.

  • Siparişimde Hangi Kargo Seçeneklerini Kullanabilirim?

    Türkiye’nin her yerine ücretsiz teslimat: Saat 15:00’e kadar verilen siparişler aynı iş günü içerisinde kargoya verilir. Siparişiniz kargoya verildikten sonra 1 ila 4 iş günü içerisinde size ulaştırılır.

    İstanbul içi siparişlerde aynı gün hızlı teslimat: Bu seçenek tercih edildiğinde, saat 14:00'dan önce verilen siparişler aynı iş günü içerisinde kurye ile tarafınıza teslim edilir. Saat 14:00’den sonra verilen siparişler ise ertesi iş günü teslim edilir. Aynı gün teslimat hizmet bedeli 3.500 TL ve altı siparişlerde 59,90 TL'dir. 3.500 TL ve üzeri siparişlerde ise ücretsizdir.

    Moda Kapıda hizmetimiz ile teslimat: İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Bodrum ve Adana’dan vereceğiniz 10.000 TL ve üzeri siparişlerinizde ücretsiz Moda Kapıda hizmetimizden faydalanabilirsiniz. Moda Kapıda Türkiye'de bir ilk olup Hemington müşterilerine evlerinin konforunda Hemington mağaza deneyimi yaşatan bir servistir. Ödeme adımında Moda Kapıda seçeneğini seçerek alışverişinizi tamamladığınızda müşteri temsilcimiz tarafından aranacak ve randevu oluşturulacaktır. Dilediğiniz gün ve saatte uzman satış danışmanımız tarafından ziyaret edilecek ve satın almış olduğunuz ürünlerin bir alt ve bir üst bedenleri tarafınıza getirilecektir. Ayrıca yine bu hizmet dahilinde dilerseniz satın almış olduğunuz ürünlere uygun kombin önerilerimizi de getiriyoruz. Kombin önerisi istemeniz durumunda bunu sizi arayan müşteri hizmetleri yetkilimize bildirmeniz yeterlidir.

  • Siparişimde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

    Siparişlerinizde gönderi tercihinize göre farklı ücretlendirmeler mevcuttur. Standart kargo gönderi hizmetimiz ücretsizdir. İstanbul içi siparişlerinizde Aynı Gün Teslimat hizmet bedelleri, 3.500 TL ve üzeri siparişler için ücretsiz; 3.500 TL ve altı siparişler için 59,90 TL'dir.

    İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Bodrum ve Adana'dan vereceğiniz 10.000 TL ve üzeri siparişlerinizde Moda Kapıda servisimiz ücretsiz olarak sunulmaktadır.

  • Siparişim Tarafımza Ne Zaman Ulaşır?

    Teslimat süresi bulunduğunuz ile ve ilçeye bağlı olarak 1 ile 4 iş günü arasında değişmektedir.

  • Yurtdışına Sipariş Gönderiminiz Var mı?

    Yurtdışına gönderimimiz şimdilik yoktur.

İade ve Değişim ile İlgili Sorular
  • Siparişimde Yer Alan Ürünü Nasıl Değişim Yapabilirim?

    Değişim İşlemi

    Hemington online mağazadan satın aldığınız ürünü fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde tüm Hemington mağazalarından değiştirebilir ya da siparişiniz ile birlikte gönderilen "Değişim/İade Formu" nda ilgili alanları doldurup Yurtiçi Kargo-284377411 anlaşma kodu ile tarafımıza gönderebilirsiniz.

    Değişim yapacağınız ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde değişim talebiniz onaylanmayabilir. Değişim işlemlerinde ortaya çıkabilecek fiyat farkı tarafınızdan talep edilir veya tarafınıza ücret iadesi yapılır.

    İç giyim ve mayo koleksiyonumuzda hijyen kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

  • Siparişimdeki Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

    Hemington online mağazadan satın aldığınız ürünü fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde tüm Hemington mağazalarından değiştirebilir ya da siparişiniz ile birlikte gönderilen "Değişim/İade Formu" nda ilgili alanları doldurup Yurtiçi Kargo-284377411 anlaşma kodu ile tarafımıza gönderebilirsiniz. İade edeceğiniz ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması ve ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde iade talebiniz onaylanmayabilir.

    Ürününüz bize ulaştıktan sonra ürün inceleme ekibimiz tarafından kontrol edilir. Üründe herhangi bir zarar gördüğü tespit edilirse iadeniz kabul edilmeyebilir. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) bunların da ürün ile birlikte iade edilmesi zorunludur.

    İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu sebeple tarafımıza yapılacak iade gönderiminin ürünü size en başta teslimat yapan kargo firması aracılığı ile gönderilmesi gerekmektedir.

    İadeniz onaylandığında, 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza, havale ile yaptıysanız ilgili hesabınıza iade edilir. Bu süre iade ettiğiniz ürünün tarafımıza ulaşması ile başlar.

    İç giyim ve mayo koleksiyonumuzda hijyen kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

    İade etmek istediğiniz ürünle ilgili aşağıdaki 2 farklı yöntemden birini tercih edebilirsiniz.

    a. Online İade İşlemleri

    Siparişiniz “teslim edildi” ve “kargoya verildi” durumunda online iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem için, üye girişi yaptıktan sonra Siparişlerim linkine tıklayarak ilgili siparişinizi bulabilir ve iade işlemini seçebilirsiniz. Online iade oluşturmak için, teslim edilen siparişlerde, siparişinizin son 30 gün içinde gerçekleşmiş olması gereklidir.

    b. Ürün ve Değişim Formu

    İade etmek istediğiniz ürünü, kargo kutusu ile birlikte gelen "Ürün Değişim ve İade Formu" nda ilgili alanları doldurduktan sonra bize göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. Dilerseniz iletişim sayfasından veya [email protected] e-posta adresinden bize yazarak da iade talebiniz ile ilgili bilgi verebilirsiniz.

  • Satın Aldığım Ürün Kusurlu ise Nasıl Değiştirebilirim?

    Tüm Hemington ürünleri en üst düzey kalite kontrol standartlarında üretilmiştir. Hemington online mağazadan satın almış olduğunuz üründe herhangi bir sorun tespit etmeniz halinde halinde; ürününüzü incelenmek üzere faturanızla beraber, bize gönderebilirsiniz. Ürününüz incelendikten sonra tarafınıza bilgi verilecektir. İnceleme sonucuna göre; ürününüzde kusur tespit edilmesi halinde ürününüzü iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz. Kullanıcı hatasına bağlı olduğu tespit edilen kusurlarla ilgili ürün değişimi veya iade yapılamamaktadır.

  • Satın Aldığım Ürünü Kaç Kez Değişim Yapabilirim?

    Siparişinizi oluşturduğunuz tarih itibariyle aynı ürün ile ilgili 30 gün içinde 2 defa değişim hakkınız bulunmaktadır.

  • Kampanyalı Ürünü İade Edebilir miyim?

    Hemington online mağazadan satın aldığınız ürününüzü fatura tarihinden itibaren 30 gün (1 Ay) içerisinde iade edebilirsiniz.

    Kampanyalı ürünlerin iadelerinde, şayet kampanya koşulları bozulmuş ise, yeni faturanız kampanyasız fiyat(lar) üzerinden yeniden düzenlenecek ve aradaki fark iade tutarından tahsil edilecektir. Kampanyalı ürünlerin değişimlerinde ise, ürün kodu aynı olmak koşuluyla sadece renk veya beden değişikliği yapılabilmektedir.

  • İade ve Değişim İçin Ürünü Hangi Adrese Göndermeliyim?

    Online mağazamızdan yapmış olduğunuz alışverişlerinizde iade & değişimleriniz için

    Ürün iade/değişim adresi:

    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş.

    Mehmet Nesih Özmen Mah. Meşe Sok. No:16 Merter / İstanbul / Türkiye

    UPS Kargo Gönderi Kodu: 894V5A 

    Yurtiçi Kargo - Gönderi Kodu: 284 377 411

 

Hemington Ürünleri ile İlgili Sorular
  • Hemington Diğer Markalardan Neden Farklıdır?

    Hemington ürünlerinin tamamında yalnızca en kaliteli tamamen doğal iplikler kullanılır. Tüm ürünler insana ve doğaya saygı ile üretilmiş pamuk, yün, ipek ve kaşmir elyafları ile üretilir. Hemington ürünlerinde kullanılan düğme, logo gibi aksesuarlar da sedef gibi doğal materyallerden üretilir. Hemington'ı diğer markalardan ayıran en önemli özelliği ürünün eşsiz doğallığıdır.

    Bazı ürünlerde, ürünün özelliği gereği kullanılması zorunlu olan sentetik kumaşlar olabilir (örneğin montlarda kullanılan rüzgar koruyucu kumaşlar gibi). Böyle durumlarda da ürünün tüm içeriği ayrıntılı olarak yıkama talimatlarında belirtilir.

  • Hemington Ürünlerinde Kullanılan İplikler Nereden Geliyor?

    Hemington ürünleri dünyanın farklı bölgelerinden gelen en kaliteli iplik ve kumaşlardan üretilir. Trikolarımızda kullanılan tüylenmeme özelliğine sahip Giza pamuk ipliği Mısır'dan, Woolmark sertifikalı merino ipliği dünyanın en kaliteli yününe sahip koyunların yetiştiği Avustralya'dan, saf kaşmir ipliği Himalayalar'ın ünlü keçi çiftliklerinden, ipek elyafı ipeğin ülkesi Çin'den gelir ve tamamı İtalya'da yüzyıllık uzmanlığa sahip tesislerde işlenir.

    Dünya'nın en kaliteli kumaş üreticilerinden biri olan Türkiye'nin saf pamuk kumaşları ise, Hemington t-shirt, gömlek ve pantolon koleksiyonlarına hayat verir. 

  • Hemington Ürünleri Nerede Üretiliyor?

    Hemington trikolarının tamamı Türkiye'de dünya standartlarındaki kendi tesislerimizde üretilir. T-shirt, gömlek ve pantolonlar yine Türkiye'de alanında uzman tesislerde üretilir. Hemington ürünlerinin ince detayları ustalık ve el emeği ile işlenir. Hemington ürünlerinin üretildiği tesislerinin tamamı uluslararası iş sağlığı ve güvenliği sertifikalarına sahiptir. 

    Hemington ürünlerinin hiçbiri Hindistan, Pakistan, Vietnam, Bangladeş, Güney Amerika, Afrika gibi kontrolsüz işçiliğin olduğu bölgelerden ithal edilmez. 

  • Hemington Ürünlerinin Kalıpları Nasıldır?

    Hemington ürünlerinin normal ve slim olmak üzere iki ayrı kalıpta üretilmektedir. Ürünlerin kalıpları gün boyu konforlu bir kullanım sağlaması için bir çok kez canlı ve cansız mankenler ile test edilir. 

    Tüm ürünlerin detaylı ölçü tabloları, görsellerdeki mankenlerin ölçüleri ile birlikte ürün sayfalarında yer almaktadır. Buna rağmen online mağazamızdan satınalmış olduğunuz ürününüzü bedeninin uygun olmaması halinde 30 gün içerisinde ücretsiz olarak değiştirebilirsiniz. 

  • Hemington Ürünleri Nasıl Temizlenmelidir?

    Hemington ürünleri uluslararası standartlardaki kalite testlerinden geçerek üretilir. Tüm ürünler özel olarak hazırlanan detaylı yıkama ve bakım bilgilendirme kartları ile sunulur. Ürünlerin uzun ömürlü olması için kartlardaki yıkama talimatlarına uyulması önerilir. 

    Hemington ürününüzün bakımı ile ilgili faydalı bilgileri ürün bakım kılavuzu sayfasında bulabilirsiniz. Ürününüzün bakımı ile ilgili her türlü sorunuzda bize [email protected] e-posta adresinden yazabilir veya 0850 495 0850 numaralı müşteri temsilciliği hattımızdan ulaşabilirsiniz.

  • Hemington Ürünlerinin Fiyat Politikası Nasıldır?

    Hemington ürünlerinde dünyanın en kaliteli iplik ve kumaşları kullanılır. Ürünlerde kullanılan malzemeler doğaldır. Tüm ürünler uluslararası kalite, iş sağlığı ve güvenliği standartlarına sahip tesislerde üretilir. Hemington, uzmanlığını, ürün ve hizmet kalitesini tüketicileri ile en doğru fiyatta buluşturmayı ilke edinmiştir. 

Sipariş ile İlgili Sorular
  • Hemington Online Mağaza’dan Nasıl Alışveriş Yapabilirim?

    Online mağazamıza üye olduktan sonra, satın almak istediğiniz ürünü ‘SEPETE EKLE’ butonundan ekleyip, ‘SEPETE GİT’ butonu ile satın alma bölümüne tıklayarak; devamında fatura, ödeme ve teslimat bilgilerinizi girerek siparişinizi oluşturabilirsiniz.

  • Sipariş Oluştururken Hata Alıyorum Ne Yapmalıyım?

    Siparişinizi oluştururken herhangi bir sorunla karşılaşmanız durumunda 0850 495 0 850 no’lu telefondan bizi arayarak veya [email protected] adresine e-posta göndererek müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. En kısa sürede size yardımcı olunacaktır.

  • Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

    Hemington.com.tr üzerinden oluşturduğunuz siparişler, ürün hazırlanıyor”ve “ödeme yapıldı”  statülerinde iken online iptal işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem için, üye girişi yaptıktan sonra Siparişlerim bölümüne tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. Siparişiniz teslim edildikten sonra iptal işlemini gerçekleştiremezsiniz, ancak sipariş tarihinizden 30 gün içerisinde iade seçeneğini kullanabilirsiniz. İade işlemleri için ilgili bölüme bakabilirsiniz.

Ödeme ile İlgili Sorular
  • Hemington Online Mağaza’daki Ödeme Şekilleri Nelerdir?

    Kredi kartı ve havale yoluyla siparişinizin ödemesini yapabilirsiniz. 

  • Havale Yöntemi ile Ödeme Yapmak İstiyorum, Hesap Bilgileriniz Nedir?

    Havale yöntemi ile yapacağınız alışverişleriniz için hesap numaralarımız:

    Yapı Kredi Bankası Merter Tekstil Merkezi - Hesap No: 81461602 
    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş.
    IBAN: TR36 0006 7010 0000 0081 4616 02

    Garanti Bankası Topkapı Ticari - Hesap No: 1670-6293031
    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş
    IBAN: TR04 0006 2001 6700 0006 2930 31

  • Hemington Online Mağaza’da hangi kredi kartlarını kullanabilirim ve hangilerine taksit yapıyorsunuz?

    Hemington online mağazadan yapacağınız tüm alışverişlerinizde Bonus, World, Maximum, CardFinans, Axess ve Paraf kredi kartlarına 4 takside kadar vade farksız taksitli ödeme seçeneğini kullanabiliriz. Dilerseniz diğer tüm kartlarla tek çekim alışveriş yapabilirsiniz.

  • Hemington.com.tr Sitesi Güvenli Bir Site mi?

    Tüm kredi kartı işlemleri ve onayları tarafımızdan değil, ilgili bankanız ile aranızda online “3D secure” güvenli ödeme yöntemi ile gerçekleşmektedir. Kredi kartı numarası, güvenlik kodu ve şifresi gibi bilgiler Hemington tarafında görülmez ve kaydedilmez. Güvenli alışveriş ve kişisel bilgilerin gizliliği ilkesi doğrultusunda alt yapısı oluşturulan hemington.com.tr, başta SSL teknolojisi ve 3D secure olmak üzere ileri düzey güvenli iletişim protokolleri ile çalışmaktadır.

  • Hediye Çekimi Nasıl Kullanabilirim?

    Geçerli hediye çekiniz var ise bunu kullanmak için hemington.com.tr’den alışveriş yaparken satın almak istediğiniz ürününüzü sepetinize ekledikten sonra İNDİRİM KUPONU butonundan hediye kuponunuzun kodunu yazıp, UYGULA butonuna tıklayarak hediye çekinizi kullanabilirsiniz.

  • İndirimli Ürünlerde Hediye Çekimi Kullanabiliyor muyum?

    Hediye çekleri indirimli ürünlerde kullanılabilmekte olup diğer kampanyalarla birleştirilememektedir.

Sıkça Sorulan Sorular

Alışverişinizin her aşamasında, kendinizi güvende hissedebilmeniz için en çok merak edilen konuları ve sıkça sorulan soruları size yardımcı olabilmek amacıyla aşağıda listeledik.

Farklı sorularınız için iletişim formunu kullanabilirsiniz. Keyifli alışverişler dileriz.

Teslimat ve Kargo ile İlgili Sorular
  • Siparişim Ne Zaman Kargoya Teslim Edilecek?

    Satın aldığınız ürünler, saat 15:00'a kadar verilen siparişler için, yoğun kampanya dönemleri ve mücbir sebepler hariç aynı iş günü içerisinde kargoya teslim edilir.

    Siparişiniz kargoya verildiğinde tarafınıza kargo takip numaranızı içeren bir e-posta gönderilecektir. Kargonuzun teslimat süresi bulunduğunuz il ve ilçeye bağlı olarak; siparişinizin kargoya teslim edilmesini takip eden 1 ile 4 iş günü arasında değişmektedir.

  • Siparişimde Hangi Kargo Seçeneklerini Kullanabilirim?

    Türkiye’nin her yerine ücretsiz teslimat: Saat 15:00’e kadar verilen siparişler aynı iş günü içerisinde kargoya verilir. Siparişiniz kargoya verildikten sonra 1 ila 4 iş günü içerisinde size ulaştırılır.

    İstanbul içi siparişlerde aynı gün hızlı teslimat: Bu seçenek tercih edildiğinde, saat 15:00'dan önce verilen siparişler aynı iş günü içerisinde kurye ile tarafınıza teslim edilir. Saat 15:00’den sonra verilen siparişler ise ertesi iş günü teslim edilir. Aynı gün teslimat hizmet bedeli 3.500 TL altı siparişlerde 59,90 TL'dir. 3.500 TL ve üzeri siparişlerde ise ücretsizdir.

    Moda Kapıda hizmetimiz ile teslimat: İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Bodrum ve Adana’dan vereceğiniz 10.000 TL ve üzeri siparişlerinizde ücretsiz Moda Kapıda hizmetimizden faydalanabilirsiniz. Moda Kapıda Türkiye'de bir ilk olup Hemington müşterilerine evlerinin konforunda Hemington mağaza deneyimi yaşatan bir servistir. Ödeme adımında Moda Kapıda seçeneğini seçerek alışverişinizi tamamladığınızda müşteri temsilcimiz tarafından aranacak ve randevu oluşturulacaktır. Dilediğiniz gün ve saatte uzman satış danışmanımız tarafından ziyaret edilecek ve satın almış olduğunuz ürünlerin bir alt ve bir üst bedenleri tarafınıza getirilecektir. Ayrıca yine bu hizmet dahilinde dilerseniz satın almış olduğunuz ürünlere uygun kombin önerilerimizi de getiriyoruz. Kombin önerisi istemeniz durumunda bunu sizi arayan müşteri hizmetleri yetkilimize bildirmeniz yeterlidir.

  • Siparişimde Kargo Ücreti Ödeyecek miyim?

    Siparişlerinizde gönderi tercihinize göre farklı ücretlendirmeler mevcuttur. Standart kargo gönderi hizmetimiz ücretsizdir. İstanbul içi siparişlerinizde Hızlı Gönderi hizmet bedeli 3.500 TL ve üzeri siparişler için ücretsiz; 3.500 TL altı siparişler için 59,90 TL'dir.

    İstanbul, Ankara, İzmir, Bursa, Bodrum ve Adana’dan vereceğiniz 10.000 TL ve üzeri siparişlerinizde Moda Kapıda servisimiz ücretsiz olarak sunulmaktadır.

  • Siparişim Tarafıma Ne Zaman Ulaşır?

    Teslimat süresi bulunduğunuz ile ve ilçeye bağlı olarak 1 ile 4 iş günü arasında değişmektedir.

  • Yurtdışına Sipariş Gönderiminiz Var mı?

    Yurtdışına gönderimimiz şimdilik yoktur.

İade ve Değişim ile İlgili Sorular
  • Siparişimde Yer Alan Ürünü Nasıl Değişim Yapabilirim?

    Değişim İşlemi

    Hemington online mağazadan satın aldığınız ürünü fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde tüm Hemington mağazalarından değiştirebilir ya da siparişiniz ile birlikte gönderilen "Değişim/İade Formu" nda ilgili alanları doldurup Yurtiçi Kargo-284377411 anlaşma kodu ile tarafımıza gönderebilirsiniz.

    Değişim yapacağınız ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde değişim talebiniz onaylanmayabilir. Değişim işlemlerinde ortaya çıkabilecek fiyat farkı tarafınızdan talep edilir veya tarafınıza ücret iadesi yapılır.

    İç giyim ve mayo koleksiyonumuzda hijyen kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

  • Siparişimdeki Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

    Hemington online mağazadan satın aldığınız ürününüzü fatura tarihinden itibaren 30 gün içerisinde iade edebilirsiniz. İade edeceğiniz ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması ve ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde iade talebiniz onaylanmayabilir.

    Ürününüz bize ulaştıktan sonra ürün inceleme ekibimiz tarafından kontrol edilir. Üründe herhangi bir zarar gördüğü tespit edilirse iadeniz kabul edilmeyebilir. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) bunların da ürün ile birlikte iade edilmesi zorunludur.

    İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Bu sebeple tarafımıza yapılacak iade gönderiminin ürünü size en başta teslimat yapan kargo firması aracılığı ile gönderilmesi gerekmektedir.

    İadeniz onaylandığında, 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza, havale ile yaptıysanız ilgili hesabınıza iade edilir. Bu süre iade ettiğiniz ürünün tarafımıza ulaşması ile başlar.

    İç giyim ve mayo koleksiyonumuzda hijyen kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

    İade etmek istediğiniz ürünle ilgili aşağıdaki 2 farklı yöntemden birini tercih edebilirsiniz.

    a. Online İade İşlemleri

    Siparişiniz “teslim edildi”, “kargo hazır” ve “kargoya verildi” durumunda online iade işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem için, üye girişi yaptıktan sonra Siparişlerim bölümüne tıklayarak ilgili siparişinizi bulabilir ve iade işlemini seçebilirsiniz. Online iade oluşturmak için, teslim edilen siparişlerde, siparişinizin son 30 gün içinde gerçekleşmiş olması gereklidir.

    b. Ürün Değişim ve İade Formu

    İade etmek istediğiniz ürünü, kargo kutusu ile birlikte gelen "Ürün Değişim ve İade Formu" nda ilgili alanları doldurduktan sonra bize göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. Dilerseniz iletişim sayfasından veya [email protected] e-posta adresinden bize yazarak da iade talebiniz ile ilgili bilgi verebilirsiniz.

  • Satın Aldığım Ürün Kusurlu ise Nasıl Değiştirebilirim?

    Tüm Hemington ürünleri en üst düzey kalite kontrol standartlarında üretilmiştir. Hemington online mağazadan satın almış olduğunuz üründe herhangi bir sorun tespit etmeniz halinde halinde; ürününüzü incelenmek üzere faturanızla beraber, bize gönderebilirsiniz. Ürününüz incelendikten sonra tarafınıza bilgi verilecektir. İnceleme sonucuna göre; ürününüzde kusur tespit edilmesi halinde ürününüzü iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz. Kullanıcı hatasına bağlı olduğu tespit edilen kusurlarla ilgili ürün değişimi veya iade yapılamamaktadır.

  • Satın Aldığım Ürünü Kaç Kez Değişim Yapabilirim?

    Siparişinizi oluşturduğunuz tarih itibariyle aynı ürün ile ilgili 30 gün içinde 2 defa değişim hakkınız bulunmaktadır.

  • İade ve Değişim İçin Ürünü Hangi Adrese Göndermeliyim?

    Online mağazamızdan yapmış olduğunuz alışverişlerinizde iade & değişimleriniz için

    Ürün iade/değişim adresi:

    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş.

    Mehmet Nesih Özmen Mah. Meşe Sok. No:16 Merter / İstanbul / Türkiye

    UPS Kargo Gönderi Kodu: 894V5A 

    Yurtiçi Kargo - Gönderi Kodu: 284 377 411

 

Hemington Ürünleri ile İlgili Sorular
  • Hemington Diğer Markalardan Neden Farklıdır?

    Hemington ürünlerinin tamamında yalnızca en kaliteli tamamen doğal iplikler kullanılır. Tüm ürünler insana ve doğaya saygı ile üretilmiş pamuk, yün, ipek ve kaşmir elyafları ile üretilir. Hemington ürünlerinde kullanılan düğme, logo gibi aksesuarlar da sedef gibi doğal materyallerden üretilir. Hemington'ı diğer markalardan ayıran en önemli özelliği ürünün eşsiz doğallığıdır.

    Bazı ürünlerde, ürünün özelliği gereği kullanılması zorunlu olan sentetik kumaşlar olabilir (örneğin montlarda kullanılan rüzgar koruyucu kumaşlar gibi). Böyle durumlarda da ürünün tüm içeriği ayrıntılı olarak yıkama talimatlarında belirtilir.

  • Hemington Ürünlerinde Kullanılan İplikler Nereden Geliyor?

    Hemington ürünleri dünyanın farklı bölgelerinden gelen en kaliteli iplik ve kumaşlardan üretilir. Trikolarımızda kullanılan tüylenmeme özelliğine sahip Giza pamuk ipliği Mısır'dan, Woolmark sertifikalı merino ipliği dünyanın en kaliteli yününe sahip koyunların yetiştiği Avustralya'dan, saf kaşmir ipliği Himalayalar'ın ünlü keçi çiftliklerinden, ipek elyafı ipeğin ülkesi Çin'den gelir ve tamamı İtalya'da yüzyıllık uzmanlığa sahip tesislerde işlenir.

    Dünya'nın en kaliteli kumaş üreticilerinden biri olan Türkiye'nin saf pamuk kumaşları ise, Hemington t-shirt, gömlek ve pantolon koleksiyonlarına hayat verir. 

  • Hemington Ürünleri Nerede Üretiliyor?

    Hemington trikolarının tamamı Türkiye'de dünya standartlarındaki kendi tesislerimizde üretilir. T-shirt, gömlek ve pantolonlar yine Türkiye'de alanında uzman tesislerde üretilir. Hemington ürünlerinin ince detayları ustalık ve el emeği ile işlenir. Hemington ürünlerinin üretildiği tesislerinin tamamı uluslararası iş sağlığı ve güvenliği sertifikalarına sahiptir. 

    Hemington ürünlerinin hiçbiri Hindistan, Pakistan, Vietnam, Bangladeş, Güney Amerika, Afrika gibi kontrolsüz işçiliğin olduğu bölgelerden ithal edilmez. 

  • Hemington Ürünlerinin Kalıpları Nasıldır?

    Hemington ürünlerinin normal ve slim olmak üzere iki ayrı kalıpta üretilmektedir. Ürünlerin kalıpları gün boyu konforlu bir kullanım sağlaması için bir çok kez canlı ve cansız mankenler ile test edilir. 

    Tüm ürünlerin detaylı ölçü tabloları, görsellerdeki mankenlerin ölçüleri ile birlikte ürün sayfalarında yer almaktadır. Buna rağmen online mağazamızdan satınalmış olduğunuz ürününüzü bedeninin uygun olmaması halinde 30 gün içerisinde ücretsiz olarak değiştirebilirsiniz. 

  • Hemington Ürünleri Nasıl Temizlenmelidir?

    Hemington ürünleri uluslararası standartlardaki kalite testlerinden geçerek üretilir. Tüm ürünler özel olarak hazırlanan detaylı yıkama ve bakım bilgilendirme kartları ile sunulur. Ürünlerin uzun ömürlü olması için kartlardaki yıkama talimatlarına uyulması önerilir. 

    Hemington ürününüzün bakımı ile ilgili faydalı bilgileri hemington.com.tr/urun-bakim-kilavuzu sayfasında bulabilirsiniz. Ürününüzün bakımı ile her türlü sorunuzda bize [email protected] e-posta adresinden yazabilir veya 0850 495 0850 numaralı müşteri temsilciliği hattımızdan ulaşabilirsiniz.

  • Hemington Ürünlerinin Fiyat Politikası Nasıldır?

    Hemington ürünlerinde dünyanın en kaliteli iplik ve kumaşları kullanılır. Ürünlerde kullanılan malzemeler doğaldır. Tüm ürünler uluslararası kalite, iş sağlığı ve güvenliği standartlarına sahip tesislerde üretilir. Hemington, uzmanlığını, ürün ve hizmet kalitesini tüketicileri ile en doğru fiyatta buluşturmayı ilke edinmiştir. 

Sipariş ile İlgili Sorular
  • Hemington Online Mağaza’dan Nasıl Alışveriş Yapabilirim?

    Online mağazamıza üye olduktan sonra, satın almak istediğiniz ürünü ‘SEPETE EKLE’ butonundan ekleyip, ‘SEPETE GİT’ butonu ile satın alma bölümüne tıklayarak; devamında fatura, ödeme ve teslimat bilgilerinizi girerek siparişinizi oluşturabilirsiniz.

  • Sipariş Oluştururken Hata Alıyorum Ne Yapmalıyım?

    Siparişinizi oluştururken herhangi bir sorunla karşılaşmanız durumunda 0850 495 0 850 no’lu telefondan bizi arayarak veya [email protected] adresine e-posta göndererek müşteri hizmetlerimiz ile iletişime geçebilirsiniz. En kısa sürede size yardımcı olunacaktır.

  • Siparişimi Nasıl İptal Edebilirim?

    Hemington.com.tr üzerinden oluşturduğunuz siparişler, ürün hazırlanıyor”, “ödeme yapıldı” ve “kargoya hazır” statülerinde iken online iptal işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu işlem için, üye girişi yaptıktan sonra Siparişlerim Sipariş bölümüne tıklayarak siparişinizi iptal edebilirsiniz. Siparişiniz teslim edildikten sonra iptal işlemini gerçekleştiremezsiniz, ancak sipariş tarihinizden 30 gün içerisinde iade seçeneğini kullanabilirsiniz. İade işlemleri için ilgili bölüme bakabilirsiniz.

Ödeme ile İlgili Sorular
  • Hemington Online Mağaza’daki Ödeme Şekilleri Nelerdir?

    Kredi kartı ve havale yoluyla siparişinizin ödemesini yapabilirsiniz. 

  • Havale Yöntemi ile Ödeme Yapmak İstiyorum, Hesap Bilgileriniz Nedir?

    Havale yöntemi ile yapacağınız alışverişleriniz için hesap numaralarımız:

    Yapı Kredi Bankası Merter Tekstil Merkezi - Hesap No: 81461602 
    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş.
    IBAN: TR36 0006 7010 0000 0081 4616 02

    Ingbank Topkapı Ticari - Hesap No: 10629039MT1
    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş
    IBAN: TR73 0009 9010 6290 3900 1000 01

  • Hemington Online Mağaza’da hangi kredi kartlarını kullanabilirim ve hangilerine taksit yapıyorsunuz?

    Hemington online mağazadan yapacağınız tüm alışverişlerinizde Bonus, World, Maximum, CardFinans, Axess ve Paraf kredi kartlarına 4 takside kadar vade farksız taksitli ödeme seçeneğini kullanabiliriz. Dilerseniz diğer tüm kartlarla tek çekim alışveriş yapabilirsiniz.

  • Hemington.com.tr Sitesi Güvenli Bir Site mi?

    Tüm kredi kartı işlemleri ve onayları tarafımızdan değil, ilgili bankanız ile aranızda online “3D secure” güvenli ödeme yöntemi ile gerçekleşmektedir. Kredi kartı numarası, güvenlik kodu ve şifresi gibi bilgiler Hemington tarafında görülmez ve kaydedilmez. Güvenli alışveriş ve kişisel bilgilerin gizliliği ilkesi doğrultusunda alt yapısı oluşturulan hemington.com.tr, başta SSL teknolojisi ve 3D secure olmak üzere ileri düzey güvenli iletişim protokolleri ile çalışmaktadır.

  • Hediye Çekimi Nasıl Kullanabilirim?

    Geçerli hediye çekiniz var ise bunu kullanmak için hemington.com.tr’den alışveriş yaparken satın almak istediğiniz ürününüzü sepetinize ekledikten sonra İNDİRİM KUPONU butonundan hediye kuponunuzun kodunu yazıp, UYGULA butonuna tıklayarak hediye çekinizi kullanabilirsiniz.

  • İndirimli Ürünlerde Hediye Çekimi Kullanabiliyor muyum?

    Hediye çekleri indirimli ürünlerde kullanılabilmekte olup diğer kampanyalarla birleştirilememektedir.




T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.