E-BÜLTEN

Değişim ve İade Hizmetimiz


Değişim

Mağazalarımızın kapalı olduğu 19 Mart - 31 Mayıs tarihleri arasında online mağazamızdan satın almış olduğunuz ürünü, fatura tarihinden itibaren herhangi bir süre kısıtlaması olmaksızın faturanız ile aynı tutarda başka bir ürün ile değişim yapabilirsiniz. Bu tariten sonra yapılan alışverişler için değişim süresi fatura tarihinden itibaren 30 (otuz) gündür. Değişim yapacağınız ürününüzün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekiyor. Aksi halde değişim onaylanmayabilir. Ürün değişimi aynı sezon ürünleri içerisinde yapılabilir. İndirim dönemlerinde yeni sezon bir ürün ile değişim yapılmak istenir ise aradaki fiyat farkın ödenmesi gerekmektedir. 

Babalar Günü Kampanyasından satın almış olduğunuz ürünlerin renk-beden veya farklı bir ürünlerin değişim işlemi yapılabilmektedir. Değişim sonucu talep edilen ürünlerin aynı şekilde Babalar Günü Kampanyamıza dahil olan ürünlerden olması gerekmektedir.


İade

Mağazalarımızın kapalı olduğu 19 Mart - 31 Mayıs tarihleri arasında online mağazamızdan satın almış olduğunuz ürünü, ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş ve kullanılmamış olması koşuluyla herhangi bir süre kısıtlaması olmaksızın iade edebilirsiniz. Bu tarihten sonra yapılan alışverişler için iade süresi fatura tarihinden itibaren 30 (otuz) gündür. İade edilen ürünlerin etiketlerinin, logolarının ve diğer aksesuarlarının zarar görmemiş olması gerekmektedir. İade ettiğiniz ürünler, ürün inceleme ekibimiz tarafından kontrol edildikten sonra zarar gördüğü tespit edilirse iadeniz kabul edilmeyebilir. Ürüne ait aksesuarlar varsa (kemer, toka gibi) bunların da ürün ile birlikte iade edilmesi zorunludur.

İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Size teslimat yapan kargo firması (Yurtiçi Kargo) aracılığı ile iade gönderimini yapmanız gerekir. Farklı kargo firmaları aracılığıyla gönderilen ürünler karşı ödemeli olarak kabul edilmeyecektir.

İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza, havale ile yaptıysanız ilgili hesabınıza iade edilir. Bu süre Hemington’un iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.

Tüm iç giyim ve çorap koleksiyonlarımızda hijyenik sağlık kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

Babalar Günü Kampanyası ile satın almış olduğunuz ürünleri iade etmek istediğinizde iade edilmek istenen ürün ve yanında hediye olarak verilen ürün olarak, siparişe dahil tüm ürünlerin iade edilmesi gerekmektedir.


Sipariş İptal İşlemleri

Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. Bunun için hemington.com.tr/iletişim sayfasından bize ulaşmanız veya [email protected] e-posta adresine yazmanız yeterlidir. 

Değişim

Mağazalarımızın kapalı olduğu 19 Mart - 31 Mayıs tarihleri arasında online mağazamızdan satın almış olduğunuz ürünü, fatura tarihinden itibaren herhangi bir süre kısıtlaması olmaksızın faturanız ile aynı tutarda başka bir ürün ile değişim yapabilirsiniz. Bu tarihten sonra yapılan alışverişler için değişim süresi 30 (otuz) gündür. Değişim yapacağınız ürününüzün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş ve tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekiyor. Aksi halde değişim onaylanmayabilir. Ürün değişimi aynı sezon ürünleri içerisinde yapılabilir. İndirim dönemlerinde yeni sezon bir ürün ile değişim yapılmak istenir ise aradaki fiyat farkın ödenmesi gerekmektedir. Babalar Günü Kampanyasından satın almış olduğunuz ürünlerin renk-beden veya farklı bir ürünlerin değişim işlemi yapılabilmektedir. Değişim sonucu talep edilen ürünlerin aynı şekilde Babalar Günü Kampanyamıza dahil olan ürünlerden olması gerekmektedir.


İade

Mağazalarımızın kapalı olduğu 19 Mart - 31 Mayıs tarihleri arasında online mağazamızdan satın almış olduğunuz ürünü, ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş ve kullanılmamış olması koşuluyla herhangi bir süre kısıtlaması olmaksızın iade edebilirsiniz. Bu tarihten sonra yapılan alışverişler için iade süresi fatura tarihinden itibaren 30 (otuz) gündür. İade edilen ürünlerin etiketlerinin, logolarının ve diğer aksesuarlarının zarar görmemiş olması gerekiyor. İade ettiğiniz ürünler, ürün inceleme ekibimiz tarafından kontrol edildikten sonra zarar gördüğü tespit edilirse iadeniz kabul edilmeyebilir. Ürüne ait aksesuarlar varsa (kemer, toka gibi) bunların da ürün ile birlikte iade edilmesi zorunludur. Babalar Günü Kampanyası ile satın almış olduğunuz ürünleri iade etmek istediğinizde iade edilmek istenen ürün ve yanında hediye olarak verilen ürün olarak, siparişe dahil tüm ürünlerin iade edilmesi gerekmektedir.

İade etmek istediğiniz ürün kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Size teslimat yapan kargo firması (Yurtiçi Kargo) aracılığı ile iade gönderimini yapmanız gerekir. Farklı kargo firmaları aracılığıyla gönderilen ürünler karşı ödemeli olarak kabul edilmeyecektir.

İade onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza, havale ile yaptıysanız ilgili hesabınıza iade edilir. Bu süre Hemington’un iade ettiğiniz ürünü teslim almasıyla başlar.

Tüm iç giyim koleksiyonumuzda hijyenik sağlık kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.


Sipariş İptal İşlemleri

Siparişleriniz kargoya verilmeden iptal edebilirsiniz. Bunun için hemington.com.tr/iletişim sayfasından bize ulaşmanız veya [email protected] e-posta adresine yazmanız yeterlidir. 

İade ve Değişim ile İlgili Sorular

  • Siparişimde Yer Alan Ürünü Nasıl Değişim Yapabilirim?

    Değişim yapmak istediğiniz ürünü, kargo kutusu ile birlikte gelen "Ürün Değişim ve İade Formu" nda ilgili alanları doldurduktan sonra bize göndererek değişim talebinde bulunabilirsiniz. Dilerseniz hemington.com.tr/iletisim sayfasından veya [email protected] e-posta adresinden bize yazarak da değişim talebi istediğiniz ürünle ilgili bilgi verebilirsiniz. Değişim yapacağınız ürününüzün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması ve ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde değişim talebiniz onaylanmayabilir. İç giyim ve çorap koleksiyonumuzda hijyenik sağlık kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

    Hemington online mağazadan almış olduğunuz ürünleri yukarıdaki şartlar çerçevesinde Hemington mağazalarından da değiştirebilirsiniz.

  • Siparişimdeki Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

    İade etmek istediğiniz ürünü, kargo kutusu ile birlikte gelen "Ürün Değişim ve İade Formu" nda ilgili alanları doldurduktan sonra bize göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. Dilerseniz hemington.com.tr/iletisim sayfasından veya [email protected] e-posta adresinden bize yazarak da iade talebi istediğiniz ürünle ilgili bilgi verebilirsiniz. İade edeceğiniz ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması ve ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde iade talebiniz onaylanmayabilir.

    Ürününüz bize ulaştıktan sonra ürün inceleme ekibimiz tarafından kontrol edilir. Üründe herhangi bir zarar gördüğü tespit edilirse iadeniz kabul edilmeyebilir. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) bunların da ürün ile birlikte iade edilmesi zorunludur. İade etmek istediğiniz ürünün iade kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Size teslimat yapan kargo firması (Yurtiçi Kargo) aracılığı ile iade gönderimini yapmanız gerekmektedir. Farklı kargo firmaları aracılığıyla gönderilen ürünler kabul edilmeyecektir. İadeniz onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza, havale ile yaptıysanız ilgili hesabınıza iade edilir. Bu süre iade ettiğiniz ürünün tarafımıza ulaşması ile başlar. 

    İç giyim ve çorap koleksiyonumuzda hijyenik sağlık kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

  • Satın Aldığım Ürün Kusurlu ise Nasıl Değiştirebilirim?

    Tüm Hemington ürünleri en üst düzey kalite kontrol standartlarında üretilmiştir. Hemington online mağazadan satın almış olduğunuz üründe herhangi bir sorun tespit etmeniz halinde halinde; ürününüzü incelenmek üzere faturanızla beraber bize gönderebilirsiniz. Ürününüz incelendikten sonra tarafınıza bilgi verilecektir. İnceleme sonucuna göre; ürününüzde kusur tespit edilmesi halinde ürününüzü iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz. Kullanıcı hatasına bağlı olduğu tespit edilen kusurlarla ilgili ürün değişimi veya iade yapılamamaktadır.
  • Satın Aldığım Ürünü Kaç Kez Değişim Yapabilirim?

    Siparişinizi oluşturduğunuz tarih itibariyle aynı ürün ile ilgili 2 defa değişim hakkınız bulunmaktadır.

  • İade ve Değişim İçin Ürünü Hangi Adrese Göndermeliyim?

    İade veya değişim yapmak istediğiniz ürününüzü Yurtiçi Kargo ile aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz. 


    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş.

    Savaş Caddesi Karadal Sokak No:22 34173 Merter / İstanbul / Türkiye

    Yurtiçi Kargo Kodu: 284 377 411 



İade ve Değişim ile İlgili Sorular
  • Siparişimde Yer Alan Ürünü Nasıl Değişim Yapabilirim?

    Değişim yapmak istediğiniz ürünü, kargo kutusu ile birlikte gelen "Ürün Değişim ve İade Formu" nda ilgili alanları doldurduktan sonra bize göndererek değişim talebinde bulunabilirsiniz. Dilerseniz hemington.com.tr/iletisim sayfasından veya [email protected] e-posta adresinden bize yazarak da değişim talebi istediğiniz ürünle ilgili bilgi verebilirsiniz. Değişim yapacağınız ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması ve ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde değişim talebiniz onaylanmayabilir. İç giyim ve çorap koleksiyonumuzda hijyenik sağlık kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

    Hemington online mağazadan almış olduğunuz ürünleri yukarıdaki şartlar çerçevesinde Hemington mağazalarından da değiştirebilirsiniz.

  • Siparişimdeki Ürünü Nasıl İade Edebilirim?

    İade etmek istediğiniz ürünü, kargo kutusu ile birlikte gelen "Ürün Değişim ve İade Formu" nda ilgili alanları doldurduktan sonra bize göndererek iade talebinde bulunabilirsiniz. Dilerseniz hemington.com.tr/iletisim sayfasından veya [email protected] e-posta adresinden bize yazarak da iade talebi istediğiniz ürünle ilgili bilgi verebilirsiniz. İade edeceğiniz ürünün etiketlerinin, logolarının zarar görmemiş olması ve ürünün tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmemiş olması gerekmektedir. Aksi halde iade talebiniz onaylanmayabilir. 

    Ürününüz bize ulaştıktan sonra ürün inceleme ekibimiz tarafından kontrol edilir. Üründe herhangi bir zarar olduğu tespit edilirse iadeniz kabul edilmeyebilir. Ürüne ait aksesuar(lar) varsa (kemer, toka gibi) bunların da ürün ile birlikte iade edilmesi zorunludur. İade etmek istediğiniz ürünün iade kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. Size teslimat yapan kargo firması (Yurtiçi Kargo) aracılığı ile iade gönderimini yapmanız gerekmektedir. Farklı kargo firmaları aracılığıyla gönderilen ürünler kabul edilmeyecektir. İadeniz onaylandığında, yasal süre olan 10 iş günü içerisinde ürün bedeli kredi kartı ile ödeme yaptıysanız kredi kartınıza, havale ile yaptıysanız ilgili hesabınıza iade edilir. Bu süre iade ettiğiniz ürünün tarafımıza ulaşması ile başlar. 

    İç giyim ve çorap koleksiyonumuzda hijyenik sağlık kuralları nedeni ile iade ve değişim işlemleri yapılamamaktadır.

    Satın Aldığım Ürün Kusurlu ise Nasıl Değiştirebilirim?

    Tüm Hemington ürünleri en üst düzey kalite kontrol standartlarında üretilmiştir. Hemington online mağazadan satın almış olduğunuz üründe herhangi bir sorun tespit etmeniz halinde halinde; ürününüzü incelenmek üzere faturanızla beraber bize gönderebilirsiniz. Ürününüz incelendikten sonra tarafınıza bilgi verilecektir. İnceleme sonucuna göre; ürününüzde kusur tespit edilmesi halinde ürününüzü iade edebilir veya değişim yapabilirsiniz. Kullanıcı hatasına bağlı olduğu tespit edilen kusurlarla ilgili ürün değişimi veya iade yapılamamaktadır.

  • Satın Aldığım Ürünü Kaç Kez Değişim Yapabilirim?

    Siparişinizi oluşturduğunuz tarih itibariyle aynı ürün ile ilgili 2 defa değişim hakkınız bulunmaktadır.

  • İade ve Değişim İçin Ürünü Hangi Adrese Göndermeliyim?

    İade veya değişim yapmak istediğiniz ürününüzü Yurtiçi Kargo ile aşağıdaki adrese gönderebilirsiniz.

    Novastore Hazır Giyim ve Mağazacılık A.Ş.

    Savaş Caddesi Karadal Sokak No:22 34173
    Merter / İstanbul / Türkiye

    Yurtiçi Kargo Kodu: 284 377 411 




T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.